Publiek.jpg
 

Onze ervaring is dat organisaties en mensen veel investeren in kennis en vaardigheden. Een uitstekende stap die aangeeft dat men naar de toekomst kijkt. Mensen die zich bewust zijn van hun verantwoordelijkheid binnen de organisatie en die op basis van proactief handelen met hun eigen gedrag de klant centraal stellen. Van productgericht naar klantgericht.

 

Doel

Het doel van deze training is de bewustwording van meer dan de noodzakelijke dienstverlening in de omgeving van elke beveiliger, zodat deze zich een meer proactieve en daarmee meer klantgerichte houding kan aanmeten.

 

Opleiding

Deze zeer succesvolle en door kandidaten geliefde 2-daagse workshop gaat over klantgericht willen zijn en het maken van keuzes voor de toekomst. Wat betekent klantgericht voor jezelf en wat ga jij ermee doen.

 

Lesstof

De workshop is zeer interactief en vraagt een grote bijdrage van de deelnemers. Vooral hun ideeën en meningen over klantgerichtheid zullen als leidraad fungeren voor de verdere invulling van de workshop. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan teambuilding en behoort een outdoor event tot de mogelijkheden.

 

Ieder programma is maatwerk en afhankelijk van de deelnemers, hun achtergrond en werkzaamheden. In nauw overleg met de klant zal het programma dan ook worden samengesteld om te zorgen dat het maximale rendement wordt bereikt. De medewerking van de klant aan het programma en het betrekken van de "eind"-klant of -afnemer bij de workshops behoort tot de mogelijkheden en kan zeer nuttig zijn voor het vervolg.

 

Locatie

De training kan in-company worden verzorgd, dicht bij de eigen werkplek. Het is ook mogelijk speciaal hiervoor geselecteerde locaties te gebruiken.

 

Aantal deelnemers

Het minimum aantal deelnemers is 7 en het maximum is 12.

Ontwerp & Realisatie SK Design™ 2008 - 2024©